2009年1月16日星期五

出水痘的日子 (续)

出水痘的日子 (六)

今天一醒来就发觉到宝宝已经被抱走了!竟然都不叫醒我让我看看宝宝,就走了!大家都好不细心哦!没有人在当下顾虑到我的感受。每天早上,我都么睡不醒都要爬起来看看宝宝然后才让他走,同时也让他看看我这快要被忘记了的妈妈啊!这六个月来,我每天早上都看到宝宝可爱的脸,让我很窝心,今天我这六个月来的一次没得看到他的脸!虽然我没有很难过,但我很在意也很生气!


1 条评论:

  1. You guys are stressing me out... you're always in the world of You, You and You!!!

    When will you start thinking of us as one unity? My parents stayed to take care of us... our family.

    I've never expect anything from your parents... I've never even made comparison.

    It seems it's always like that.... You, Your Money, Your parents, Your dissatisfaction, Your need... Have you thought of mine?

    回复删除